kommer inte på ngn rubrik.?

Åhh, jag är så trött nu ikväll känner jag!
Och inte har jag ringt Mickonen heller som jag hade tänkt, så de får vell bli imorn ist då.
Sen ska jag prata med emelie oxå, vi har pratat om att fara till umeå och hälsa på bravad, vilket skulle vara toppen roligt!
jag saknar honom ;/

Jag var som sagt ute och körde Bobby idag,blev jogging först 5 km sen blev de 3 *1500 meters intervaller i 40 tempo, gick hur fint som hellst om man bortser från den konstiga renen som stod mitt påvägen och vägra akta på sig :S haha

Imorn ska jag köra skoter med broder och nåra av hans kompisar, tror jag iaf?
sen ska jag och jessika ut och rida på hästisarna, och ev att jag drar till emelie sen och rider hemma hos henne om hon ville de ;P

Ikväll har vi ätit god middag, mamma stängde klockan 19 ist för 20 så vi åt vid halv 8, de blev kycklingpaj med sallad och lite kladdkaka till efterätt. Jag borde inte ha ätit det, men jag får vell räkna de som min syndar dag jag få ha varje vecka :) då blire inget till helgen ist.

Har tränat mina 30 min idag, jag tror faktiskt jag ska ta och träna lite till nu? jag har endå inget att göra så varför inte.?
Jonte ola löva och nylle drog till boviken och hämtade Jontes ET 250 som han fick av sin farfar idag ;S vill säga, ännu ett satans rappel !

lägger upp skissen på min senaste tatuering, de är 9 stjärnor och dom står för min familj+ djuren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0