Jag vill ha sommar

Även fast vintern är toppen så börjar jag känna att jag längtar litegrann till sommaren, att slippa klä på sig 18 lager för att kunna gå ut, gå barfota och ligga och slappa på studsmattan med solen stekandes i ansiktet, bada och ligga på stranden hela dagen är inte heller helt fel, men tyvärr har de varit så jäkla kallt i vattnet senaste 3 åren :S
Sommaren 2005 var helt underbar! de var hur varmt som hellst och 25 grader i älven, de var tider det.

Nu har jag just kommit in från stallet, har varit ute och ridit Bobby en sväng och de gick fina fisken :)
Men svetten rann vill jag lova, de blev hårt arbete för oss båda idag ;P
Antar att jag kommer känna det imorgon, eftersom jag inte ridit ordentligt på ett bra tag pga ryggen.

Imorn ska jag ringa Bert-ola och fråga om han har ngn akut tid, ryggen känner jag inte av så mkt om inte någon trycker på kotorna, Men nu har även min högra höft börjat krångla! de är ett helvetee att gå i trappor osv, de gör så ont :/
Så jag hoppas att han kan fixa både ryggen och höften.

Nu ska jag ta och laga lite middag, sedan ska jag göra körkorts teori! efter det ska jag och Jonatan se film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0