dag 2

Kom just på att jag glömt skriva om träningen och de där.
Idag gick jag som sagt en morgonprommis med vizzla, och fy vad mkt jobbigare de är då man inte har mat i magen!
man svettas som ett tok , vilket är bra.

sen nu i afton tog jag Bejliz med mig och följde med Lövgren ut och gå, sedagn då jag kom hem gick jag ut och skottade skit och tog in hästarna, och nu ikväll har jag styrketränat :) och de känns inte ens jobbigt, jag är jätte peppad !

Till lunch/fruckost idag blev det omelett med korv och broccoli, sen till middag åt jag fisk med spenat och sallad med citron krydda :) , till kvällsmål åt jag Jordgubbar och ett glas havremjölk .

Då vet ni det gott folk ;)
Godnatt ännu en gång
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0