8 januari.

MIn kropp mår dåligt, den vill inte vara normal!
Jag orkar typ inte med nånting, dom få metrarna jag red för 2 dagar sen känner jag fortfarande av, och då är de inte som de ska ;S såhär brukar de inte vara, jag antar att de bara tänker bli värre och värre.
Nu tänker ni säkert att jag bara borde fixa till det, men de hjälper inte mer än ett tag, mina kotor baki ryggen är utslitna och jag får inte träna den.så jag vet som inte vad jag ska göra, bara vänta på bättre tider.

Nu ska jag inte älta om det.
Igår var jag som sagt i stan och hade min körlektion, de gick endå hyfsat bra men känner mig endå långt ifrån färdig.
Efter körlektionen gick jag till HM och köpte den turkosa ögonskuggan , testade den litegrann då jag komme hem och den blev skit snygg! jag la den bara längst ner på ögonlocket , typ som en eyliner, och jag tyckte de blev riktigt snygt! skulle inte kunna kleta den över hela, de blir för mkt för mig . Men som sagt så var den väldigt snygg! jag kan ta ett kort ngn dag så ni får se :)

På kvällen igår så komme emelie hit till mig och vi såg lite film och snackade skit som vanligt, vi såg Upproret! och den var inte alls så bra, mer en film för äldre från min sida.

Idag har jag inte gjort mkt, jag har pluggat körkortsteori vilket gick dåligt, jag blir så irriterad! och jag önskar att jag inte gått den där kursen, då hade jag sluppit klara alla dom där faserna.
Till er som inte vet så är de 4 faser man ska klara, A B C F, dom 3 första ska man klara 1 gång och sista Fordons fasen ska man klara 3 gånger, först då får jag göra provet! och hinner jag inte klara dom till de datum så är bokat så kommer dom att skjuta upp det ett tag tills jag hunnit göra dom. uuuSCH! jag vill bara vara färdig.

Ikväll ska jag ev ut och köra Bobby en runda, vi får se om jag orkar, känner mig trött och har ont nästan överallt ;/
sen ska jag och Jonatan gå t och äta ikväll hade vi tänkt, de lutar åt att de blir lilla Kina :)
De kommer att bli mysigtt!

Nu ska jag träna en stund hade jag tänkt, jag måste trotsa min ondhet i kroppen! jag har trots allt lovat mig själv att de ska bli iaf 30 min om dagen, inte så mkt begärt! så bara att sätta igång.
Bjuder på en bild då min lilla Vizzla var valp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0