5 januari.

Jag ska försöka förklara mig kort om vad jag ska göra idag:

*Köra Bobby,jogging 1 mil
*Rina Mickonen
*träna 30 min
*packa sminksaker och dra till byske, ska sminka och fixa håret på mammas kompis maylena som ska på fest.
*komma hem, skotta skit
*laga middag
*Mys med Jonatan


Just nuhåller min pappa på att sätta fast cykelmätaren på speecarn, äntligen! det ska bli najs :)
sen skulle min älskada Jonatan svänga förbo royal och köpa lite Grov åt hästarna innan han kommer.

Igår hängde jag upp boxarsäcken, och jag har bestämt mig att jag ska träna på den iaf 30 min varje dag!+ styrketräning.
sen ska jag försöka äta någorlunda bra under veckorna och inte slarva med maten, sen ska jag ha 1 dag då jag får äta lite onyttigheter :) jag tror att de kommer gå bra!

Nu ska jag ut och ta in Bobbaaan och dra ut och kööra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0