31 januari.

snart slut på januari, snart början på februari.
Förhoppningsvis så kommer februari månad bli en månad som jag kommer minnas livet ut, februari 2009? hmm, hoppas kan man alltid, man ska leva på hoppet.

Idag har jag haft en lugn dag, steg upp kl 10 som vanligt och tog ut hästisarna och gick morgonpromenad.
sen blev de plugga teori! vilket verkligen gick toppen, och vetni, nu är jag klar :D WOHOOOO!
ska läsa lite i boken osv till tisdag för säkerthetskull, sen bara hoppas på att provet går vägen.
Men, kuggar jag så är jag inte den första, och de känns ju rätt bra ;P? ääähh, efter att jag pluggat teori gick jag ut i stallet och skotta skit så jag slipper göra de ikväll.

Vid typ halv 3 kom Emelie och My hit, My fick rida litegrann på Bobby vilket gick fin fint ^^
efter det gick jag in och började med matan, grekisk pytt med tzatziki, MUMS!

Nu ikväll har jag och Jonatan faktikst jobbat en stund, mamma smsa och frågade om vi kunde komma ner och jobba 2 timmar,lära oss stänga osv, Så de gjorde viii.
Lite pengar bev de iaf, vilket alltid är bra! vad vore livet utan pengar? fattigt skulle jag gissa :P

Imorn blir de skoterkörning med Emelie camilla och micke,Jonte ska med säkert oxå?
Hur som hellst blir de säkert trevligt, var ett tag sen jag luftade min skoter, så de är på tiden!
måste tanka oxå 0_o

Tänkte lägga upp några bilder från sussies 20 års fest som började bra, men slutade dåligt ;) bilderna togs under den "bra" stunden :P
            


Sist men inte minst       ♥

Efter den här bilden är de ganska svart :P


Kommentarer
Postat av: sussie

¨h vilka fina bilder micuuu :)

sista bilden var lätt finast :D tihi

puss på dig hallonhjärtat mitt :*

2009-02-02 @ 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0