3 januari.

Idag har jag gått på stan med emelie ett tag, jag var in på makeup store för att se om jag hittade ngn fin och knallig ögonskugga, jag hittade en som jag gillade skarpt! men jag ska kolla upp den nya som kommit till HM , den finns med i Hm katalogen som nyss kommit i postlådan ;P skitläcker färg ! ska kolla upp den i veckan få se.
De blev iaf inget mer handlat än en röd hårfärg idag, jag duschade i morse och såg att jag inte fått till det på ett par ställen, så de ska fixax i veckan :)

Imorn ska jag på stan en sväng igen, ska in på Ck och kolla om jag hittar nåra billiga boxarhandskar så jag kan börja träna med säcken jag fick av Jonatan på jul:)

På måndag blir de banan med Bobby, skulle vara ca-6 grader då och de är ju inte så kallt om man jämför med alla andra dagar .

befinner mig i ursvken hemma hos Jonte nu, vi ska se en film och dippa grönsaker! sen sova i sinne.
Så tjingeling, ha en bra kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0