28 januari.

Idag har jag haft en fruktansvärt härlig dag!
jag och Jonatan sov tills klockan var halv 12, steg upp och åt fruckost och sedan gjorde jag mig klar för att fara till min körlektion som började halv 2.

Körlektionen gick väldigt bra, och jag behöver bara 1 till innan uppkörningen :D! så de känns bra.
därimot teorin går tungt, eller jag gör den och är flitig! men den är fan omöjlig att klara,idag hade jag 61 rätt och man måste ha 64! sen var 3 slarvfel, så tänk om jag tänkt till lite ist så hade jag klarat den!?
Men dom sa på körskolan idag att om dom ser att jag är nära att klara faserna (som idag) så får jag nog göra teorin endå :) ,men självklart ska jag nöta och göra mitt bästa! skulle kännas jobbigt att kugga, vill ha mitt körkort nuu!

Nu sitter jag här, har varit ute och gått med Jennie en runda och pratat osv :)
Och nu har jag håret fullt med färg ;) måste gå och skölja ur de nu tror jag.

Imorn är en ny dag, blir lite skoterkörning och sen nöta teori! sen ska Bobby ut en sväng.
Senare planer för veckan är vell nöta teori?
Fredag så ska vi umgås med harald och sussie,blir ev frasses (jag ska äta nyggets och sallad) och efter de på backtävling i vitberget :)!

ALLA SOM ÄR SERIÖST INTRESSERADE AV ATT HÄNGA MED UTOMLANDS EFTER SOMMARN, HÖR AVER! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0