27 januari.

Nu är halken avklarad, fan va tråkigt de var ! sentog de typ en livstid innan vi fick fara hem o_0 men nu är de bortgjort iaf, aldrig mer förhoppningsvis iaf så ska jag göra om det, de var inte alls så kul och häftigt som alla sa ;S

NU sitter jag hemma hos Jonatan i ursviken, jag råkade somna där vid halv 6 och har just vaknat till liv igen, och har ingen aning om vart Jonatan tagit vägen? :O inte är han då här iaf, jag gissar en gång, han är nog i garaget?.

Imorn har jag min näst sista körlektion, känns fan bra! skulle kännas bättre om jag klarar teorin på måndag bara, sen uppkörningen oxå, jag måste verkligen! annars blir jag inte nöjd, man har ju bara 2 månader på sig nu förtiden att hinna ,så jag hoppas för gudarnas skull att om jag kuggar att jag får göra om teorin/körningen fort som attan!.

Efter körlektionen imorgon blir de fäll, ska ut och brassa med Bobbyloppan och sen får vi se om jag orkar rida Macho en sväng oxå? han behöver röra sig.
Och inte att förglömma, plugga teori i sinne! måste klara dom sista faserna.

NU ska jag se topmodel och smsa Jonte och fråga vart fasiken han är ;S ofta man lämnar mig såhär :P?
jag laddade min gamla mobil igår med halebop kortet, och fan bra! de funkade (vilket jag inte trodde)
även fast jag inte använt halebop på 3,5månad så var de kvar! de brukar ju försvinna om man inte betalar sina 49 kr i månade, fast jag minns inte ,jag hade säkert kvar pengar på kortet, tydligen?

jajja, topmodel nu.
jag vill utomlands! följ mig ngn?


Kommentarer
Postat av: sussie

jag följer dig!!

2009-01-28 @ 10:18:15
Postat av: Jocke

du vet mitt nummer ;)

2009-01-28 @ 18:12:45
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0