26 januari.

dagen har rullat på som vanligt ungefär, steg upp vid 10 och tog ut hästarna och gick en promenad med vizzla.
sen blev de duschen och göra sig klar för stan, hade som sagt körlektion kl halv 2 (lilla uppkörningen)
vilket gick riktigt bra! köpte nåra fler faser oxå så jag kan nöta innan nästa vecka.

NU sitter jag hemma hos Jonatan i ursviken, har färgat håret på hans mamma och ska snart göra slingor på det.
Efter middan någon gång blir de fäll igen, ska snippa förbi och titta på Emelie då hon rider i ersmark oxå :)

Ikväll ska jag nöta faser, sen lägga mig! har halken imorn och ska vara i byske kl 10, blir borta hela dagen lång vilket suuger! känner inte en kotte, kommer stå där ensam och mobbad , sen har jag inte ens en MOBIL! :O
skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0