25 januari.

Idag känns de betyldigt bättre än igår må jag säga, fast jag är rättså trött .

Idag steg jag upp kl 11, behövde en sovmorgon efter allt!
tog ut hästarna och sen gick jag en morgonpromenad med azzi, vizzla var så stökig så hon fick stanna hemma och skämmas ist ;P
När jag kom tillbaka åt jag lite fruckost/lunch, de blev lite lax med sallad och melon :)

Under dagen har de inte hänt mkt, spelat lite x-box med Jonatan och sen bara tagit de lugnt, är som sagt rätt slö idag.
I afton tog jag in Bobby och selade på ioch drog ut en sväng, gick fin fint! men var pigg i början.
Efter turen fick hästisarna komma in i stallet och äta mateeeen, har just varit och släkt hos dom och gjort natt.

Har även åkt Jontes ET 250 ikväll , en riktigt räser ;)! hahha jisses, jag saknar verkligen min! så otroligt lättkörd :D sen ser den ut som en groda ocå :P jag ska rekomendera en sådan till sussie tror jag :D så slipper hon hasa sig upp på fjället med sin Bob ;) hahha! hon ska ju faktikst ta skoterkortet, så då måste hon ha en skoter oxå tycker jag! en ET skulle vara riktigt pro, sussie, om du läser det här! du skulle bli min nya IDOL om du köpte en sån :P!!

Imorn har jag lilla uppkörningen, hoppas att de går bra!
måste plugga teori i sinne, gjorde en fas idag men de gick dåligt, hade 5 fel för mkt :( irriterande!
bara plugga på, har bara 9 dagar kvar tills teorin , jag måste fan klara det! :O
3 repetionfaser kvar bara, de måste gåå.

NU ska jag göra mig klar för sängen så jag är vaken och pigg imorn.
Blir fara hem till Jonatan imorn efter körlektionen ochfärga håret på hans mamma, sedan blir de troligast Fäll igen.
Tisdag är de dags för halken! jisses, de är så nära nu.
Här var min lilla Vizzla mindre än kissen Hulda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, känner att jag MÅSTE vara din idol...får tänka på saken ;) annars är ju bobben en väldigt slitstark "skoter". men lite väl jobbigt kanske det blir upp på fjället, som sagt jag ska fundera ;)

2009-01-26 @ 18:31:45
Postat av: Anonym

hahaha, känner att jag MÅSTE vara din idol...får tänka på saken ;) annars är ju bobben en väldigt slitstark "skoter". men lite väl jobbigt kanske det blir upp på fjället, som sagt jag ska fundera ;)

2009-01-26 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0