23 januari,

Nu är dagen kommen, dagen då jag ska synda alldeles för mkt!
är livrädd att jag ska förstöra allting, att jag ska gå upp allt igen somjag lyckats gå bort?
Men jag är samtidigt peppad! har ju trots allt hela livet på mig att nå mitt mål.
sen bör de inte hända särskilt mkt om jag bara gör det en gång? vore nog annars om jag festade varje helg som en del andra gör, de är verkligen ngt jag absolut inte skulle klara av! de skulle jag verkligen inte.

Hur som hellst så blev de inte så att jag ska ha mina nya festkläder som jag köpt, eller benvärmarna och halsbandet ska jag ha, men inte klänningen ;S den blir bättre sen mot vår/sommarn. sen markerade den min rumpa rätt så mkt, så jag ska vänta tills några kilon till är borta så kanske den blir mindre bred :P?

hade tänkt färga mitt hår idag, men eftersom jag i stortsett inte har ngn utväxt så kändes de bara onödigt, använde lite skumtoning i håret för att få till färgen, och de blev braa :)

Nu sitter jag hemma hos Jonatan i ursviken, hans mamma fyller 40 år idag :) ! men jag kommer missa typ hela kalaset, deras släkt kommer vid halv 6 och då kommer emelie och hämtar mig, vi ska göra oss i ordning för kvällen :)
klockan 7 blir de vara hos sussie!

jag ska snart ut och gå en runda hade jag tänkt, men de blir inte så långt idag heller ;/ har så ont i mina höfter!
Men en bit blir det, vilket är bättre än ingenting :)

Ha en trevlig lördagkväll allihopa! det ska jag iaf ha :D

Kommentarer
Postat av: mican

Lördag kväll? det är faktiskt fredag idag, haha =)



Och Mia, tyck om dig själv! Du är så himla fin!

2009-01-23 @ 17:56:38
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0