21 januari

Idag steg jag upp vid 10, tog ut hästarna och sedan tog jag min morgon promenad med vizzla :) gick fint!
sen efter det åt jag lite fruckost, fick bli en hrådmacka med havremjölk.
Väckte Jonatan vid 12, duschade och sen bar de av mot stan.

Kände mig tvungen att handla ngt nytt till festen på fredag, inte så roligt att alltid ha samma kläder ;S
men jag hittade iaf en grå melerad "tunika" som var pösig och satt åt en bit ner, riktigt snygg faktiskt :)
sen köpte jag ett guldigt halsband till det och ett par benvärmare, lägger in en bild senare .
Köpte även presenter åt emelie och sussie :)!


Ikväll blir de bara ta de lugnt, ska träna litegrann osv, sen ska jag fröbi emelie en sväng oxå och gratta henne så hon får sina presenter :D ! sen blire peppa lite inför fredag, kan behövas! jag ska fan dricka sprit för första gången på hur länge som hellst, kommer gå tungt i början ! antar jag iaf? hur som hellst, bara man inte börjar må dåligt.

igårkväll var jag ute och red Bobby en sväng, hade bestämt mig för att jag ska lära token att galoppera men de gillades inte alls :P han fattade ingenting stackarn, men till sist blev de någon slags korsgalopp med bakutsparkar i varenda språng, haha! men, med lite övning så ska de vell gåå :)

Nu ska jag ut och skotta i stallet, sen ta in mina stackars bubbisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0