18 januari

Helgen har varit kanoners ! om man bortser från vissa stunder.
var hos harald och sussie igår på middag och lite film osv vilket var mkt trevligt :) var länge sen jag träffade bästaste sussie !

Idag är jag så otroligt trött, jag ska gå och lägga mig och vila en stund, och JA jag har tagit min morgonpromenad oxå även fast de kändes tungt idag. Ska försöka träna lite grann senare ikväll , hoppas bara att jag är piggare då!
Mina planer för dagen är vell att jag iaf ska ut och rida Bobby, emelie kommer ev och hänger på? har inte fått tag i henne än men hon har då lovat iaf ;P så vi får se.

I morgon är de måndag, inga planer än så länge?
Nu ska jag gå och vila en stund.


Det gör så ont i hjärtat på mig, när jag tänker tillbaks och ser allt bra vi hade.
Jag har aldrig känt en sådan känsla med någon annan som jag då kände,
Men med åren har den börjat försvinna mer och mer, och nu finns inget kvar.
Innerst inne har jag känslor som bara vill ut, men jag känner mig instängd!
De är som att dom ligger i ett skal som jag inte kan få upp,även fast jag vill så mycket.
Jag vill inte leva ett liv med någon annan än dig, men jag vill inte heller att det ska fortsätta såhär,
Hur långt kan man gå i ett förhållande? hur länge kan man tänka att de alltid ordnar sig?
Jag älskar dig otroligt mkt innerst inne, men jag vet inte vad jag ska göra längre, jag känner mig tommare än någonsin.
Snälla kom tillbaka, du är mitt allt, du är min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: mican

är det dåligt mellan er?:/

2009-01-18 @ 13:22:26
URL: http://diamanmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0