15 januari

sådär ja, nu har hästisarna nya pjucker! 1500 spänn fattigare men de är iaf till ngt som behövs.
har ca 500 kr kvar nu att leva på tills nästa studiebidrag, sen ska jag jobba lite på kiosken oxå så jag har råd att göra ngt trevligt och sen spara lite till nästa skoning som blir om ca:7 veckor.

Idag är de så jäkla kallt ute, så de blir sitta inne hela dagen med ett täcke över huvudet! man blir inte så sugen på annat när de är så kallt, uusch.
Ska iaf träna en liten stund nu, blir orbitrec en stund ist för morgonpromenad hade jag tänkt :)
sen ska jag äta fruckost, mumsigt (magen kurrar)

I afton kommer Jonatan hit, han sovde hemma inatt så han kunde vara ute i garaget och göra ngt vettigt, frågan är om han ens kommer göra det i den här kylan? då han inte har allt förbra värme där stackarn´;P
Planerna för ikväll är så stora som INGET, kan inte komma på nått just nu? ev skulle Emelie hem så jag kanske våldgästar henne som vanligt ;P stackarn,
Sen ska jag träna oxå, de får jag inte glömma bort.

Imorgon är de fredag, sen blir de lördag och då är jagoch Jonatan bjudna på middag till harald och sussie :) de blir mysigt! sen har emelie lovat att komma hit och rida ngn dag i helgen oxå, hon börjar vara skyldig mig några turer ;)haha!
så de blir nog bra detta, bara de inte ha tänkt vara - 20 hela helgen lång?

Jag kom just på en sak som jag måste slösa pengar på! ett par jeans som jag hittat i halens katalogen, hellsikke så fina! och dom kostar bara 299 kr, så jag ska slåtill :) måste nog ringa och beställa idag? tragiskt om dom skulle vara slut.

Nu blir de träning sen fruckost!
Min älskade Macho<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0