14 januari.

Idag har jag haft fullt upp, steg upp kl 10 och tog ut hästarna och efter det min morgonpromenad.
Åt fruckost och sedan gjorde jag mig klar för stan, Jonatan fick skjutsa mig som vanligt ;P
Hade körlektion och de gick faktikst väldigt bra!

Efter den så hämtade Jonatan upp mig och vi for hem till Fällfors igen , gjorde lite middag och efter det drog Jonte till stan igen för att vara med harald, och jag drog till storbränna och umgicks med emelie ett tag :)
Nu är jag ganska nyligt hemkommen från Byske, eller inte så värst igentligen men rätt så ;P har hämtat mamma .

Jag har hyfsat ont i huvet ikväll, jag brukar inte ha det men de kommer ibland och de är oftast då jag hållit igång hela dagen, ska bli skönt att sova nu ikväll.
Det blir en tidig morgon imorn, blir stiga upp vid kl 8 och fixa hästarna , mickonen kommer och skor vid halv 9, äntligen :)

Tragiskt nog ska de vara så kallt nu i några dagar, så Bobby har snart stått i 7 dagar ;S inte bra alls, men sånt som blir ibland. Om de blir varmare till veckan blir de banan någon dag har jag bestämt !

Nu ska jag krypa ner i min pyjamas och sen sova som en stock!
Godnatt


Vad är de riktigt som händer? är som att jag inte känner dig längre.
Vi har nog bara kommit längre och längre ifrån varandra,och jag tror att de är så de kommer förbli.




Kommentarer
Postat av: mican

Klart jag har utvecklas, det gör alla människor, positivt som negativt. Klar jag var ledsen, vem blir inte det när det tar slut? Flera månader? Liten överdrift, jag menar det tog slut i okt, redan i noveber var jag ju i fäll och träffade din bror osv. Jag hade accepterat att det var du och han.



det tina skrev "men när man väl träffar nån som tänder en glöd i dig som nån annan aldrig har lyckats med så inser man att dom andra förhållandena kanske inte hjälpte en så mkt som man trodde att dom gjorde." Det är preics så jag känner. om hjälpte inte ås mycket som man trodde. och just därför känns dom "bortkasstad" tid.



men det är bara vad jag känner :) du får tänka och tycka vad du vill =)

2009-01-15 @ 09:03:00
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: mican

och är den sista komentaren till mig?

2009-01-15 @ 09:04:47
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0