12/13 januari

Kvällen har varit lugn, jag har slappat på här hemma, eller inte bara det utan jag har tränat oxå mina 30 min ;)
De gick fin fint och jag är peppad!

Har just varit ute och kört lite bil och backat med släp, jag var fan bra :D!
Nu ska jag sova, är trött som ett tok av någon konstig anledning.
Föresten så ska jag passa på att säga att imorn kl 15,15 så klipper jag mig! jag gick in på trollsaxen i afton i byske och bad om råd till mitt röda hår, och dom hade inte så mkt att komma med tyvärr. Röd är en kosntig färg och man ska ha riktigt tur om de sitter ! oftast får man färga om de flera gånger , och de har jag inte råd med.
Så imorn ska jag köpa ngn brun färg från frisören , de röda kommer troligast lysa igenom litegrann iaf och rödbrunt är ju snygt :) så vi får se vad som blir.

passade som sagt på att boka en klipptid, de är ganska exakt 6 månader sen sist ;O och dom hade fått ett återbud imorn så jag hade turen som fick ta den :), jag ska nog försöka spara på längden och klippa upp det ordentligt så de blir lättare att styla, sen ska jag ha en kort snedlugg.
Lägger in en bild imorn så ni får se ;)

Godnatt!
Här är lite frisyrer och hårfärger som jag haft de senaste 3,5 åren,vilken tycker ni är finast? :)

Kommentarer
Postat av: mican

svart och blont =)

2009-01-14 @ 21:34:12
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0