11 januari.

Idag har de vart en "snabb" dag , eller hur jag nu ska förklara den? :P
Tiden har gått fort som fasiken och jag tycker inte alls att jag gjort så mkt idag?

steg upp halv 11 och tog ut hästarna, dom fick sig en sovmorgon idag och så olyckliga var dom faktiskt inte ;)
sen under dagen har jag och cizzi varit i stan, hon har tagit körkortet i veckan :) grattis till henne!
snart är de min tur, imorn har jag körlektion klockan 14,30 och sen onsdag torsdag samma tid, nu jäklar är jag igång och jag känner faktiskt peppen! innan har det kännts otroligt tungt men nu känner jag mig betydligt mer motiverad och jag ska göra mitt bästa.

Efter att vi virrat på i stan ett tag så for vi hem , sen har jag mest legat i soffan och slappat hela kvällen ;S
hade tänkt fara ut och brassa med Bobby i afton men de blev inget, blåser som fan ute och klibbsnö som vill jäklas!
imorn ska de vara 4 + ute så jag antar att de inte blir ngt då heller, resten av veckan ska vara kall och ruggig, men de funkar att vara ute utan att de ska klibba fast under fötterna på stackarn.

Ikväll har jag gjort ett schema, ett tränings schema som jag tänker hålla stenhårt! inte nog med det så ska jag börja med GI metoden, jag ska utesluta vittbröd pasta och ris helt och hållet och äta mer proteinrik mat med mkt sallad, och de vet jag kommer gå toppen eftersom att jag älskar sallad och kött ;)! sen feta såser är uteslutet oxå, utan de blir min vitlökssås som jag brukar göra på gräddfil blir gjord av vanligt fil ist, de funkar minst lika bra och blir betydligt nyttigare!
sen tzatziki som är hemmagjord är oxå en höjdare. Detta kommer bli toppen!
Ungefär så här ser mitt schema ut hela veckorna förutom Lördag:

Morgon promenad med hunden,dagliga sysslor (som ridning/körning fixa och dona i huset och ute på gården)
Boxning 15 min orbitrec 10 min styrketräning + mage 10 min.

Så kommer jag att börja dom första 2 veckorna, och varje lördag har jag en lite "syndar dag" då jag får äta lite mer "normalt" eller ska jag säga onormalt? :P

Nu ska jag ta och lägga mig och sova, Och ni som läser bloggen, lämna gärna spår efter er! :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0