underbar dag.

Har de varit idag! fantastisk väder ännu en dag och helt perfekt temperatur.
For ut och red Bobby en vända föruti idag, gick toppen!
Plumsade lite i djupsnön , hade snö ända upp över mina fötter! och han är iaf 163 hög så ca 1 meter snö är de då iaf :O
de gick tungt för gubben, sen trampade han sig på höger fram oxå ;/ men blev bara ett litet skrapsår,inte farligt alls :)
tvättade med lite jodopax då vi kom hem bara för att.

efter turen så gick jag in och gjorde mig klar för att dra mot stan, jag och Jonatan for på ica torget och köpte oxfile med potatisgratäng (färdig mat) somdom säljer i schark disken.
NU har vi ganska just ätit och de var fantastiskt gott! vi tänkde ljus och satt och mös .
Köpte även med oss varsin bulle som vi ska äta till filmen som vi snart ska se :]

Imorn sk ajag ut och Köra Bobby, får se om Macho får komma ut en runda oxå:)
sen får vi se vad som sker.

Måndag har jag körlektion, sen tisdag är de min 2 uppkörning, vilket jag tror går dåligt!
han som jag ska köra upp med är dum i huvet!! har fått höra en hel del om den gossen, uusch! jag pallar bara inte att kugga igen, jag hoppas jag får köra samma runda som sist :(

Nu blir de mys med Jonatan, sen sova, är trött.
Men ha en bra alla ♥ns dag allihopa! :)

PUUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0