trååkigt.

Namn: Mia Birgitta Ahlqvist
Födelsedatum: 4 Maj 1990
Ögonfärg: Blågröön
Hårfärg: Mörkbruunt nu, blond orginal.
Längd: 165
Civilstatus: har min Jonte
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Oxe
Kär: Jodå.


STEG 2

Skor som du bar idag: Adidas,men behöver nya!
Dina svagheter: Kort stubin, och tar lätt åt mig av saker jag inte borde, kan vara jäkligt otrevlig.
Rädsla: Att förlora ngn som jag tycker om, att göra andra besvikna, och att bli sjuk.
Målsättning: leva ett lyckligt liv,

STEG 3

Första tanke när du vaknade:
nu ska jag köra bil hem , ENSAM!
Sista tanke innan du somnade: havremjölk


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: cola
BurgerKing eller McDonalds: Max eller krysset!
Adidas eller Nike: adidas
Choklad eller Vanilj: choklad!


STEG 5

Svär du: Alldels för mkt
Sjunger du: Ja då ingen hör
Duschar du varje dag: varannan
Gillar du skolan: Nej...........
Tror du på dig själv: Alldels för lite, men försöker!
Kommer du överens med din mamma: Oftast
Kommer du överens med din pappa: oftast


STEG 6

Antal piercings: Läppen och öronen.
Antal tatueringar: 2 st,blir snart en 3
Hur många gånger har du varit med i tidningen: ingen vad jag vet?
Antal saker jag ångrar: En del


HUR
Svarar du i telefonen: "Hallå, heej"
Tycker du om gul-bil-leken: Nej, får blåmärken då fort ngn petar på mig.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 70 kr tror jag.
Mycket är klockan: 14,38


VEM
Pratar du med på msn just nu? Ingen alls
Ringde dig senast? Albin
Pussade dig senast? Måste troligast varit Jonte, men de var ett tag sen (munsår)
Vill du kasta en sten i huvudet på? ingen för tillfället.
Saknar du mest just nu? Min faster!
Är din bästa vän av samma kön? Sussie och Emelie
Är din bästa vän av motsatta kön? Harald.
Är ditt 10:e sms ifrån? Emelie Bystedt
Ska du träffa imorgon? Harald sussie emelie Jonatan och massa annat folk,
Umgicks du med senast? Jonatan.

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Nej fyyy
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Ja
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: Njaa :P
Tycker Harry Potter är bra: Njaa
Hatat choklad: Nej

VEM
Är i rummet med dig? Vizzla hugo och bejliz
Fick du senast sms av? Jennifer
Tänker du på nu? Ingen tror jag.
Pratade du senast i telefon med? Mamma
Hus var du senast i: mitt eget.
Sa du senast "jag älskar dej" till: Jonte säkert.
Är din favoritsläkting? Vet inte, känner ingen av dom typ.
I din skola går dig mest på nerverna: Går ingen skola.

VAR

Är din telefon? här breve
Är din mamma? Jobbet
Sover du helst? 2 kuddar
Handlar du mest? Maxi
Fick du tag i tröjan du har på dig: JL tröja från turkiet.
Åkte du senast bil? jag åkte senast igår till byske,sen har jag bara köört ;)

VAD
Åt du senast? kycklingpasta
Drack du senast? inget än sålänge.
Är det för färg på dina byxor? svarta
Närmaste saken som är blå? vet ej
Har du på fötterna: Sockar
Vilken film såg du senast: Kom inte ihåg.
Hör du just nu? ett knak i huset.

HAR DU NÅGONSIN
Hånglat i mer än 3 minuter ? Ja
Sovit i en annan säng: Ja
Tyckt att din kusin är het ? neeeeeej
Kört över hastighetsgränsen? Ja lite grann faktiskt ;S
Dansat framför en spegel?  Ja tyvär
Fått hicka? Jaa
Dumpat någon? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Hånglat med en främling: Njaa faktiskt inte, inte vad jag minns.




gud så tråkigt man kan haa, hittar jag ngt som kan ge lite tidsfördriv så gör jag det!
har tagit en bild på min bil nu oxå med mobilen, så kvallan är vell inte den bästa ;S
Men de får duga iaf! såhär ser den ut :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0