som alla andra.

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex ÄRLIGA saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1.Jag är otroligt rädd för spöken!
Jag tror stenhårt på spöken, och älskar att fara ut på små äventyr och titta på såkallade "spökhus"
men sitter oftast kvar i bilen och är livrädd, blir skitförbannad på dom som tror att vi är ensamna på denna jord.

2. Jag litar inte på folk
Jag har väldigt svårt att lita på folk , och släpper inte in vem som hellst i mitt liv.

3.Jag är livrädd att göra folk besvikna
Jag är jätte rädd att göra folk ledsna eller besvikna på mig, om jag lovat att festa eller gå på bio tex och sen kan jag inte det pga att ngt annat dykt upp, så gruvar jag mig som fasiken att måsta berätta det.

4. Jag är beroende av Blocket .se
Jag kollar blocket dagligen flera gånger om dagen på hästar,bilar och Hundar.

5.Jag sköter huset
Jag lagar alltid mat här hemma,försöker hålla rent och snygt (vilket är ganska svårt) med tanke på alla djur vi har.

6. Jag är rädd för att bli sjuk
Jag är jätte rädd att sjukdomen jag har ska förstöra för mig i framtiden, mina ryggproblem och leder funkar inte som dom ska, och är rädd att jag inte kommer kunna göra någonting sen om några år pga det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0