shopping på schtaaan.

JIsses vad jag har handlat idag, jag är hur nöjd som hellst!
Först åkte vi in till stan, parkerade på Domus parkeringen och sedan gick jag mot Gina och Jonte gick till claes olssons.
Inne på gina hittade jag en massa saker, men jag hittade en supersnygg kofta som går ner till knäna som man kan ha till både jeans och Leggings, verkligen toppen! den var dock inte på rea, kostade 249 kr och de var allt jag hade på presentkortet, hittade även en skitsnygg tröja som kostde 199, men var för snål för att köpa den ;/

Gick sedan från Gina in på CK och in på carlings där de var rea som fasen oxå, hittade en snygg svart huvtröja med hög krage (vilket jag ääälskar) , men den kostade 199 den med och jag tyckte nästan att den såg för enkel och vanlig ut för att kosta så mkt även fast de var rea på den, hittade även ett rosa linne som jag tänkte köpa (stod inget pris) ,men jag tänkter att jag avaktar tills imorn då jag ska till stan igen :)

Efter en runda på stan drog vi till solbacken och in på ÖB, snacka om ett ställe som verkligen har ALLT! billigt och bra dessutom, där köpte jag :

*Hund pläd
*Hundleksak
*vitlökspulver till häst
*nya strykkappor till Bobby
*Kattfoder
*Piggborste till hästarna
*2 st förvaringslådor


Jag tror att de var allt? allt detta fick jag för endast 320 kr, fyfasen vad man får mkt för pengarna på de stället.
Efter att vi tjollrat på inne på ÖB så gick jag in med Vizzla på arken zoo och pratade med en kvinna som jobbar där som är otroooligt trevlig och kunnig! frågade om hon hade ngt tips om hur jag ska bära mig åt med Vizzla eftersom hon inte äter, vi kom fram till att jag ska vara väldigt bestämd! de är jag som bestämmer vilken mat hon ska äta, och så fort hon inte äter så ställs maten bort så hon får vara utan, har testat tidigare men då har hon alltid fått tjuvsmaka ngt annat som man äter själv, nivet, sånt som händer . Men nu är de slut med det! jag vill inte leva med en hund i 10 år till som ska matvägra och dryga sig 2 gånger om dagen, så nu blir de hårda bud.

Efter arken zoo begav vi oss till byske och hämtade hem Bejliz.
NU i afton har jessika varit hit, hon fick rida lite intervaller på Bobby i backen idag, var hyfsat kallt så de blev bara 5 st , men bättre än inget alls , gick då bra iaf :), nu står guldgossarna inne i värmen och myser.

Jag hade tänkt träna en stund nu, sedan blir de nog sängen, är ganska trött.
Har körlektion imorn kl 9,15 , måste upp vid halv 8 ;S uusch då drygt.
Men vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0