sådärjaa.

NU har jag ringt och pratat med hemtjänst chefen och anmält mitt intresse, och dom var mkt intresserade :)
ska dit på möte den 10 mars kl 14 och prata mera osv, de blir säkert toppen.

Solen skiner idag, -3 grader och de blåser knapt någonting idag faktiskt :)!
ska ut och sela på Bobby och dra en repa, blir jogging idag med lite tempoväxlingar hade jag tänkt,
de blev intervaller igår så han får ta de lugnare idag.

Har ringt hömäniskan men fick inget svar, måste testa ringa senare! så jag får de ur världen, börjar känna mig lite stressad inför fjällen nu ;S måste packa och göra sånt klart, och imorn ska vi lasta alla skotrarna vilket kommer ta sin tid.
Fullt upp, hej och hå!

föresten så kollade jag in på travsport.se , Nu står jag som tränare på Bobby :) http://www.travsport.se/shestinfo?kommando=visaHerstamning&hestId=487608

Ikväll är tanken att jag ska pallra mig till byske och vara med albin, men vi får se om jag hinner!
har hur mkt som helst jag måste hinna meed.

Nu ska jag iaf bege mig ut i fin vädret, får se om Bobby är lika pigg idag ^!?

 Bobbys sida i stallet        Machos sida (jag vet, omålad boxdörr)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0