Rea på Gina.

Fick reda på idag att de var rea på Gina, stoor rea!
fan att jag inte hade med mig presentkortet idag då jag lix var till stan, typiskt mig.
Sen är de dyrt att köra fram och tillbaka till stan, annars hade jag tagit mig dit imorn!

Jag känner mig trött, hoppas inte att jag blir sjuk ;/
Både ola och Jonatan har trillat dit i en hejdundrandes förkylning,och jag vill gärna vara frisk till på Måndag!

Nu ska jag träna och sen ska jag och Jonte se film, de blir skräckis idag, "mirrors" tror jag den hette?
får se om jag kommer få sova ngt inatt ;)

kollat vädret oxå och enligt de så ska de komma 40 cm snö i veckan! uusch, jag vill inte ha mera snö nu, börjar vara lite less ;/ de enda som är roligt just nu är att man kan köra skoter, men de måste vara de enda positiva!?
sen att de går köra och rida överallt på vägarna är oxå ett + , men sen??

söta söta ungeee!


Kommentarer
Postat av: louiccccE! :)

fin blogg ! :)

2009-02-05 @ 16:16:24
URL: http://sundqvistlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0