lite ovant

Känns det med körkort och att köra runt i stan själv, med Jonatan på passagerar sidan :O!
de känns verkligen helt fel :P, men jag vänjer mig förhoppningsvis .

Har nyss kommit från stan, Jonte skulle in på tyg affären som är på CK och jag passade på att dra en repa in på Cubus där dom hade enormt mkt snygga saker! sen räser rea på en massa fina plagg, köpte bla ett T-shirt för 30 kr som jag ska ha som mys tröja :], efter en stund på lite olika affärer bjöd Jonte på fika , sen drog vi oss till ursviken igen och jag har just sett lite Miami ink, men var ett gammalt avsnitt så jag pallade inte se slutet.

Blir troligast en väldigt lugn kväll, är ganska trött.
Imorn ska jag hem till Fäll igen, då står förhoppningsvis min bil hemma på gården som pappa hämtade hos morfar ikväll :) en nissan sunny blev det, lägger in bild imorn ;)!

nu ska jag lägga mig framför tvn, hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0