kände att jag var tvungen, innan jag somnar.

Jag har just smörjt in hela kroppen i en goluktande passionsfrukt hudkräm, mums vad den luktar gott!
sen tittade jag mig runt, och insåg att jag faktiskt har en hel del med hudkrämer :P
Jag älskar verkligen hudkrämer, dom luktar gott (dom flesta) och man känner sig otroligt fräsch då man duschat och sen får smörja in sig i gegga som luktar gott och gör huden mjuk :)!

Just nu äger jag 12 olika sorters hudkrämer, men hade bara 7 st av dom nere på toan där jag höll till , som jag faktiskt tog kort på :)!

flaskan där längst till höger är den jag använde ikväll, den luktar hur gott som helst och man får världens baby hud !
jag köpte den på icamaxi men jag kom inte ihåg vad den kostade :P men dyr var den inte, de minns jag faktiskt.

sen tog jag kort på några av mina parfymer :
Min favorit är den som är näst längst till höger, christina aguilera "inspire"
och sen Naomi campel "at night" luktar gudomligt!
För den som gillar lite "fruktiga" parfymer så köp den, den luktar OTOROOLIGT gott!

sen dom andra jag har funkar helt klart oxå :) men man gillar alltid vissa mer än andra, så är de vell jämt :)?

Nej nu komme mamma hem från Jobbet, ska prata lite med henne och sedan blir de sova :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0