jag vet inte

vad jag ska ta mig till?
jag är så otroligt trött nu för tiden, jag orkar knapt någonting ;S
allt jag ska göra känns jobbigt, konstigt med tanke på att jag endå sover bra på nätterna?

Bobbyloppan har jag iaf varit ut med en sväng, blev jogging ca 8 km , de får duga för dagen.
ska ut och rida han en sväng imorn och sen torsdag blir de intervaller hade jag tänkt :)

har även gått en promenad med hundarna en sväng, hämtat posten och kollat i nya Halens katalogen, och jag hittade ett par extreemt snygga "baggy" jeans, jag SKA ha dom! jag ska beställa dom redan ikväll.
Dom förra byxorna jag beställde kommer inte komma fören i slutet av april, dom var tydligen slut och dom skulle inte få in dom fören då någon gång :( .

Idag är de fettisdag oxå! och jag skulle kunna göra vad som hellst för att få en semla just nu! jag älskar semlor!
de ska hellst vara såna där lyx semlor med marsipan på :] MUUUMS!!

Middagen idag blir file gryta med ris, även deska bli gott att trycka i sig.
efter middan blir de ut i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0