Jag känner samvetet komma krypandes.

Gud, ikväll har de blivit mkt onyttigheter ;S!
först åt vi middag,inte så onyttyg kanske men iaf.
sen efter middagen blev det en go bulle som vi köpt från Ica, och nu har vi tryckt i oss popcorn och ostkrokar! fyskämms, men de äör ju bara alla hjärtans dag en gång per år? så får vell trösta mig med det.

Från och med Måndag ska jag bli hårdare med träningen igen, och inga onyttigheter alls under veckorna! så mitt GI ätande ger bättre resultat, har faktiskt skött mig väldigt bra dom 2 första veckorna! men sedan blev de lite smått och gått iaf, fast trots det så lyckades jag gåner 4 kg på 1 månad :) ,m då borde de gå nu oxå, om jag blir hårdare mot mig själv.

Kvällen har varit jätte mysig iaf, och de var viktigaste med den här dagen :) tack Jonatan för en mysig dag <3

på tal om allt och inget, jag har länge funderat på att köpa mig en svart och röd ögonskugga! tycker de blir skitläckert !
klickade runt på google och hittade en skitfräsig sminkning! men skulle absolut INTE kunna ha den själv, men man ser hur snygt de skulle kunna bli med svart och röd, kanske lite silver oxå? som en fest sminkning :)
Sparade bilden men nu krånglar blogg.se som vanligt så jag får inte in den, kan lägga dit den imorn ist .

Nu ska jag sova, är ganska trött!
Imorn blir de ut med Bobby, träna och sen chilla på här hemma.
sen hoppas jag såklart att jag får brev i postlådan om att mina byxor har kommit!
muums!


Kommentarer
Postat av: mican

jag har svart och röd ögonskugga hemma ;)

2009-02-20 @ 02:27:53
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0