igentligen

så skulle inte jag skriva mer ikväll,men Jonatan lurade på mig att se en sån där konstigt film och sen tävr dyker de upp värsta monstret som skriker som ett tok, och han vet hur rädd och arg jag blir! så nu sitter jag här och surar, hittade en lista som jag tänkte göra för lite extra tidsfördriv så han får skämmas i sin ensamhet!.


SKULLE DU HELLRE...

1. Pierca näsan eller tungan? - näsan , har haft hål i läppen innan(har de fortfarande,har ej växt igen) och jag vet hur störande det är med skrot i käften.
2. Vara seriös eller rolig? - Jag är nog aldrig seriös? så rolig :P

3. Dricka röd eller grön mjölk? - Helst ingen, dricker Havremjölk<3

4. Brinna upp eller drunkna? - Drunkna

5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina konstiga päron


SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? - Ja de gör jag faktiskt.

2. Sol eller måne? - Sol

3. Vinter eller höst? - Jag gillar båda,men i viss mängd.

4. Vänster eller höger? - Höger

5. Soligt eller regn? - Soligt, jag hatar då de regnar!

6. Vaniljglass eller chokladglass? - choklad


OM DIG...

1. Hur mycket är klockan just nu? - 22,58

2. Fullständigt namn? - Mia Birgitta Ahlqvist

3. Vart vill du bo? - Fällfors

4. Hur många barn vill du ha? - max 2

5. Vill du gifta dig? - Jag vet inte, kanske? spelar inte så stor roll.

6. Rullar du spagettin eller skär? - jag skär

7. Har du ätit sushi? - Nej

8. Favoritglass? - Mjugklass med choklad sås och dajmkulor,eller choklad doppad mjukglass!

9. Hur många olika flingor har du i skåpet? - bara en sort.

10. Humör? - tjurig


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...

1. Pussat någon? - Nej,min pojkvän har munsår!

2. Sjungit? Jaaa

3. Blivit kramad? - Japp

4. Känt dig fånig? - De tror jag

5. Saknat någon? - Njaa

6. Dansat galet? - Nej


7. Klippt håret? - Nej

8. Gråtit? - Nejdåå

9. Ljugit? - Nej de tror jag inte?

10. Blivit kysst? - nej som sagt så har han munsår.


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej, jag är snälll

2. Har du hund? - japp, 3 st.

3. Tycker du att du är attraktiv? - HAHA njaaa

4. Sover du helst själv eller med någon? - De är olika, men oftast med ngn.

5. Tror du på spöken? - Alldeles för mkt! huwwa.


NU hoppas jag att Jonatan har skämts klart, så nu lägger jag mig! godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0