Hemkommen från stan.,

Har ganska nyligt kommit hem från stan, hämtade ut mitt kökort, och jag gjorde bort mig totalt!HAHA
Jag går fram till hon i kassan och ger henne lappen och säger att jag ska hämta ut mitt kökort,
hon tar farm det och fråagr om person nr, och jag fick helt järnsläpp!!! men till sist kom jag på det.
sen sa hon-kul med kökort?
Jag : Jodå men de tog tid!

D lät verkligen jätte konsitgt då jag sa det! de låter inte som de, men fy va de blev konsitgt :P för inte tog de så lång tid igentligen? HAH åhhnej, alltid ngt jag ska klämma ur som låter skit dumt.typiskt mig.

Nu ska jag gåner och skära grönsaker till köttsoppan mamma ska göra sen ikväll,
sen ev rida? och sedan packa, får se om jag har tid att skriva mer sen, om jag har ngt vettigt att skriva om vill seja :P?
Annars hinner jag troligast skriva imorn, vi skulle tydligen inte fara fören vid 12 tiden ngt sådant .

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0