en tråkig onsdag.

De har verkligen vaerit en tråkig onsdag, jisses alltså!
jag har faktiskt inte gjort någonting idag, var ute en stund och busade med hundarna , sen har jag i stort sett suttit inne och tyckt synd om mig själv? fråga mig inte varför.

De blev inge ridning eller så idag som jag hade tänkt, jag ides rent inte ! man blir så när man har tråkigt.
Har iaf ganska nyligt plockat in hästarna från hagen, gett dom kvällsfoder osv, sen tog jag mig en promenad med Vizzla
runt byn, och nu ska jag styrketräna litegrann hade jag tänkt.

Imorgon ska jag till stan med Jonatan, jag ska passa på att springa in på ÖB och se om hyllan finns kvar, och efter det ska jag gå på stan och se om Gina har ngt snygt kvar? tycker de har varit ganska dåligt om fina kläder där (enligt mig) nu på senaste tid, kanske för att de har varit så mkt rea och folk blir som galna då! eller så är jag så efterbliven i mode :P?
jag tror att båda alternativen stämmer inte ganska bra.

Hur som hellst, nu ska jag komma in på de här med tatueringarna igen, jag skulle vilja göra mitt stjärntecken baki nacken, sedan tecknet för "lycka" på höften, eller en stjärna? guuud de finns så mkt jag vill göra, de kommer sluta med att jag har hela kroppen tatuerad, jag säger bara en sak till er som tänker tatuera er! AKTA er, de blir som ett litet beroende! själv vill jag bara ha mer och mer.

NU ska jag ta och träna litegrann, sedan gå ut och natta hästarna och hämta Jonte från garaget för att sedan äta lite kvälls fika, sen hoppas jag att mamma inte tänker bli allt för sen ikväll så jag hinner prata lite med henne oxå.


. Ngt sånt här på höften, fast med bara en stjärna som representerar mig själv och mina framsteg jag gjort på bara de senaste året som gått, att även jag kan lyckas med ngt bra och kan ses som en bra människa.

sen skulle jag vilja ha mitt stjärntecken baki nacken oxå? jag ska ringa poroma imorn tror jag och höra om han vill tatuera den 10 mars då jag och sussie ska dit.

Vi hörs imorn gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0