blöblblböb.

Är så dålig på att komma på repliker :P så de här får duga^^

Kvällen har varit lugn, tog en promenad med Jennie efter middagen och sedan tog jag in grabbarna grus ur hagen och gav dom kvällsmat och släckte lyset för natten.

Imorn blir de stan, och jag ska sola solarium! jag är blekare än någonting annat, uusch!
sen måste jag köpa hårfärg oxå, jag insåg idag att jag faktiskt har utväxt ;S vilket jag personligen tycker är ganska fult, iaf på mig som är typ kritvit igentligen och har svart hår nu :P

så imorn kommer jag måsta spendera ännu mer pengar, men mamma är faktiskt skyldig mig 250 kr tror jag?
så jag behöver troligast inte ta ut ngt , kan jag vara glad över det.
Anledningen till att jag far till stan imorn är att jag ska skjutsa Jonatan till arbetförmedlingen till ngt möte,
jag är skyldig han några turer nu efter 2 års snyltande :P

efter ett besök i staden ska jag hem igen, ut och rida Bobby en sväng är det som är planerat.
Torsdag måste jag hämta nå hö, sen köra Bobby och sedan efter middagen så ska jag vara med Albin som det ser ut just nu iaf :) blir nog treevligt det.

NU ska jag borsta tänderna sen sova, blir upp vid halv 10 imorn iaf (ungefär som vanligt)
så godnatt gott folk!

Bjuder på en bild på mig och min älskade vän Sussie, utan henne skulle de vara tungt, så tack sussie för att du finns i mitt liv! Du betyder otroligt mkt för mig och vill aldrig någonsin förlora dig som vän, ALDRIG!


Kommentarer
Postat av: sussie

åh micu mitt älskade navelludd, vill aldrig förlora dig heller, det vet du! :)

puss hjärtat!

2009-02-25 @ 13:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0