9 februari,uppkörningen

Kl 8,15 idag hade jag uppkörning, och vet ni vad? de gick dåligt!
tydligen iaf, blev kuggad för att jag hade jacka på mig, sen körde jag 55 på 50 väg i några enstaka sekunder.
Jag kan oxå meddela att efteråt så ville jag ungefär bara bryta nacken på fanskapet som jag körde upp med!
Hur i HELVETTE orkar man vara så helvetes petig?

med tröga steg gick jag mot körskolan igen och bokade ny tid, har även 2 körlektioner före uppkörningen nästa gång så nu jävlar!

Är hemma i Fäll nu, solen skiner typ och de är endå bra väder!
men jag har faktiskt inte lust att göra nånting alls, får se om jag drar ut en vända med Bobby? de kan behövas, fast de är ganska kallt, -15 grader ;/ imorn ska de bli bättre och sol hela veckan faktiskt.

Jag funderar starkt på att lägga mig ner och sova en stund, men då antar jag att jag inte kommer kunna sova ikväll? inte för att de gör ngt igentligen men, steg upp kl 6 i morse och la mig vid 1 tiden inatt, sen har min hjärna mått dåligt idag så jag tror jag måste lägga mig.

vi hörs sen iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0