8 februari.

Jag tror att jag hamnat i en "depp" period, känns som att inget kan göra mig glad just nu .
Det var länge sedan jag kände att jag måste skriva om det, fast , jag vet igentligen inte vad jag ska skriva.?

De blev utgång på olles igår med Kajsa, förfest hos ngn stefan där vi till en början var 3 pers och sedan blev de 2 till.
Inte så jätte roligt, men såg då framimot olles ist där jag skulle få träffa Albin första gången på nästan 1 år!
Satt och pratade med honom ett bra tag och chillade på, sedan blev de full rulle där inne, hur mkt folk som helst och jag tog mig knapt fram, Tappade bort Albin och även kajsa var försvunnen och ingen hittade jag som jag kände, så jag bestämde mig för att gå till utgången och ringa Jonatan så han fick hämta mig, vilket han gjorde.
Under tiden jag väntade vid utgången kom de ngn idiot snubbe som tog mig på röven och frågade om jag skulle hänga med hem, så med min mördar blick så sa jag NEEJ! , sen tyckte jag synd om idioten, han skulle verkligen behöva gå en "raggar kurs"

Kvällen var inte slut än, kajsa sa att hon skulle åka med hem och att vi inte fick fara från stan, så jag och Jonte drog på Max och åt litegrann, och för första gången var de faktsitk inte ens gott, eller jag njöt inte iaf som jag brukar göra! Max är ju trots allt viktigt och gott^^. Försökte ringa kajsa ett antal gånger men fick inget svar, så Jonte skjutsade tillbaka mig till olles och jag skulle gå in och hämta henne, Då hade dom stängt insläppen! jag fick inte ens gå in och hämta henne, jävla vakter!!

jag ringde och ringde men inget svar, till sist kom hon ut på balkongen och ropade till Jonte att hon skulle stanna och åka hem med ngn annan, så då var det problemet löst.

Med allades för mkt tankar i huvudet for jag hemmåt.
Kvällen var inte så lyckad som jag hoppats på (som vanligt då jag planerar)men jag hoppas kajsa hade roligt iaf:).

De viktigaste under kvällen var att jag fick prata med dig och berätta hur jag känt
under dessa 5 år som gått,
Jag får rysningar då jag tänker på vilken fin person du är,
man behöver bara titta in i dina ögon och man blir glad! glad på
ett sätt som jag inte riktigt vet hur?

Jag är en lite smått förvirrad person idag, och kommer troligast vara de ett tag framöver.
Så mkt känslor och tankar som virrar runt i mitt huvud, och jag är för svag för att ta tag i dom.


Idag ska jag bara ta de lugnt, är inte peppad på ngt ?
blir ev stan ikväll eftersom jag har uppkörningen kl kvart över 8 imornbitti, och uppvärmingen börjar kl 7.
önska mig lycka till?



Kommentarer
Postat av: mican

lycka till =D

2009-02-08 @ 14:32:16
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: kajsa

jag hade ju min telefon i garderoben :S Det var kanske lite dumt av mig :s Jo, jag hade faktiskt jättetrevligt! Vi får göra om det - så får vi hoppas att du har lika kul som jag då :D

2009-02-08 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0