7 februari.

De blev utgång tillsammans med Emelie igår på olles, de var rätt trevligt faktiskt till en början :) tills de började komma massa konstigt folk riktigt därpå slutet ? jag kan verkligen inte förstå hur en del tänker.
Kom hem vid halv 4 inatt, och nu har jag just stigit upp och tagit ut hästarna , -20 grader och snö ute? vad vill vädret?

Idag blir de ta de lugnt,träna lite grann osv.
För kallt även idag att dra ut med Bobby, de suger! jag är less på vinter nu.
sen börjar de närma sig Måndag mer och mer, gud vad jag hoppas att de går vägen!

Nu blir de fruckost.

Jag hatar att drömma, jag hatar att tänka.
Jag vågar inte, och vet inte om jag vill?
De är så jävla mkt känslor på en gång,

Jag tror inte att jag vågar släppa taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0