6 februari.

sådär ja, nu skrev jag då iaf rätt datum.
jisses vad jag sovit inatt! jag har sovit hur gott som hellst, vilket var ett tag sen.
jag steg upp halv 11 idag och till min fasa visar termometern -17 grader ute, usch och fy!
jag gick ut och snörde på hästarna täcken sen fick dom gå ut i hagen , dom står redan vid ledet och tittar med puppy eyes så fort jag sticker ut näsan utanför dörren, men nej! dom får härda i dag gossarna, dom behöver vara ute.

Jag hade tänkt köra Bobby idag, men vi får se om jag pallar de i den här kylan ;S
Imorn ska de bli snöoväder igen, men till veckan ska de bli fint så jag får vell ev vänta tills då helt enkelt?

Idag hade jag en klippning kl 1 , de var en tant från Ålund som komme hit och honn var då välldans pratglad :P
hon pratade stup i ett , men de är ganska bra, blir pinsamt då de blir för tyst ;P
Hon blev jätte glad över resultatet och bad om att få återkomma då håret vuxit ut igen :)

Har även hunnit med att raka ner Bejliz idag, hon såg ut som en dunboll !
men nu ser hon lite mer välvårdad ut iaf ,vilket var tanken.

Nu ska jag göra mig klar för Byske, ska färga håret på maylena och efter det bär de av hem igen.
Blir troligast nuggets med yasminris och sötsur sås till middag, och självklart skippar jag riset ;)
senare ikväll måste jag träna oxå, de får jag inte glömma bort.
Jag har bestämt att jag inte ska mäta på iaf 2 veckor, och se om de hänt ngt mer eller om jag står kvar på samma .

nepp, ner och byta kläder sen drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0