4 februari,tilbaka till verkligheten.

snart iaf?
Idag steg jag upp kl halv 10, de blev en ganska så tidig kväll igår , var otroligt trött och Jonatan har blivit förkyld ;/
Gårkvällen var iaf treevlig, gick en promenad med jennie och sedan for jag och Jonatan och hämtade 2 höbollar till hästarna, och efter det så komme mamma ola och cizzi hem och vi åt kina mat för att fira min tur jag hade igår ;)
Efter att ha proppat massa mat så nattade jag hästarna, sen såg jag och Jonatan film "disaster movie"
skit dålig iaf! så den är inte värd att ses.

Idag steg jag som sagt upp halv 10, pappa följde med ut och hjälpte mig putta ner en av bollarna in i Bobbys hage, Macho får ingen den här gången, han trampar bara ner och piissar i den!
så han får nöja sig med små högar titt som tätt ist, så går de om man är oklok.
Efter att ha snört ut hästarna i hagen tog jag vizzla och gick en liten kortis, och nu sitter jag här ny äten och nöjd :)

Idag har jag min förhoppningsvis sista körlektion, jag är faktiskt lite nerövs! inte för att köra just idag kanske, men de är så nära nu! och jag hoppas verkligen att jag kan få klara det på en gång, men om inte så bara ta nya tag och göra om det som så många andra.

Tänk dagen jag har mitt körkort i handen, då kommer jag känna mig vuxen på riktigt! och fy vilken frihet, att bara kunna dra när jag vill överallt och när som hellst, så otroligt underbart skönt!
att ta körkort tror jag i dazgsläget iaf är de värsta man gör i livet, eller inte de värsta men de jobbigaste? som har med plugg att göra.

Nu tror jag att jag ska ta och väcka Jonatan, han kändes verkligen jätte varm i morse och ser inte alls pigg ut stackarn ;/
snart måste jag göra mig i ordning för stan oxå.

sen ska jag göra en liten veckoplanering!

onsdag: Körlektion,ica maxi,ut och köra Bobby, skotta skit,träna.
Torsdag:Morgonprommis, rida/köra ngn av krakarna,träna
Fredag:morgonprommis,klippa ngn sylvia?, träna
Lördag:morgonprommis,skoternkörning,ut med Bobby, träna.
Söndag:morgonprommis,skoter?,träna, troligast vara nervös i sinne inför Måndag.

skriver ev mer ikväll.
min nya hårfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0