26 februari.

Idag har jag otroligt mkt jag ska hinna med att göra! och jag vet inte vart jag ska börja?
För de första så ska jag :

*Ringa hemtjänsten (chefen), blev erbjuden jobb igår!
*Hämta hö
*skotta i stallet
*Ut med Bobby
*Färga håret
*packa inför fjällen
*laga middag
*vara med Albin


Låter kanske inte så mkt, men en hel del av sakerna jag skla göra tar tid ;P

Kan iaf berätta lite bättre att igår blev jag uppringd av Nylles mamma som jobbar inom hemtjänsten,
och hon berättade att dom haft möte och dom hade kommit fram till att dom behöver en "vikare"
och en sommarjobbare, och eftersom att jag sa till henne att jag var intresserad av att ev prva Jobba där så ringde hon upp mig igår :) ! så idag ska jag ringa en av cheferna och anmäla mitt intresse , så blir de troligast jobb sen mot sommaren och ev efter den oxå, vilket vore toppen!

ska jag vara helt ärlig så är jag inte så peppad, man blir rätt lat när man inte gjort ngt "vettigt" på över 3 års tid,
Men de är bara tacka och ta imot, ett sånt här erbjudande kommer inte varje dag, särskilt inte nu när de är dåliga tider.
så jag ska ta och ringa nu! sedan ta tag i mina andra sysslor.

kan även meddela att igår då jag var ute och körde Bobby var han totalt helt jäkla tokig! först i stallet kunde han inte stå stilla en sekund, sen när vi skulle iväg så  fick jag snöra mig på vagnen och hoppas på de bästa,
jag var så arg att jag kokade! så han fick jobba hårt igår, de kan jag lova!
han var het som en spis och mina armaar var som spagetti när jag var klar, men de var de värt, för han blev snäll iaf :P

Näej, nu ska jag ta tag i dagen, hörs sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0