25 februari.

Idag insåg jag verkligen vilken slösare jag är!
Mamma la in 900 kr på kortet för 3 dagar sen, och nu har jag bara 200 kr kvar tror jag?
fast mamma är skydlig mig 200 kr för de jag handlade på maxi med mitt kort, men endå!! helt sjukt, de är dyrt att leva.

De jag vet att jag köpt är

B-vitamin till Bobby 89 kr
Tankat bilen för 250 kr
100 kr utaget, solat solarium för 50 kr.

så de fattas typ 400 spänn, uusch vad jag hatar sånt hääär.

Har som sagt skjutsat Jonatan till stan idag, och jag passade på att dra iväg och sola solarium, de var najs!
sen for jag på Maxi och köpte hårfärg till mamma, färgde hennes hår igårkväll men hon tyckte de blev så kosntig färg att hon ville göra om det! (barnsliga mor), köpte även färg åt mi själv, svart med guldiga slingor blir det :)
Nu har jag just kommit hem från stan, skönt att vara hemma igen.

ska snart ut och Köra Bobby och sedan ska jag göra middag, är fortfarande mätt sedan lunchen^^
sedan blir de färga både mitt eget och Mammas hår.

Vi hörs sen !
Min räser :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0