23 februari,

Jisses vilken dag, blev uppstigning vid halv 10 och ut i snön som kommit och putta in en höboll i Bobbys hage,
sedan kasta på grabbarna grus täcken och sedan ut i hagen.

Gjorde mig sedan klar för avfärd mot stan, fick ta mammas bil dit :)
drog en repa på travet och in på "seket" och löste ut min licens, efterbliven som jag är så trodde jag redan att jag hade den, eller, jag hade den vell på ett ungefär, men nu är de löst iaf :)

for förbi på royal och köpte nå B-vitamin till Bobby, han löser nå såförbaskat med hår! så jag tränkte att han ska få lite hjälp på traven , skulle helst av allt vilja raka hela hästen, men han behöver sin päls här ute på landet ;)
Efter royal bar de av mot ica maxi, handlade hårfärg åt mamma och sedan lite havremjölk åt mig själv ;P
köpte även c-vitamin som kan vara bra att ha ibland?.

Nu är jag iaf hemma, har ätid en jätte god middag!
gjorde lax gryta med potatis, smakade mumsigt!

NU ska jessika snart komma hit och rida lite på Bobby, jag och jennie ska följa med och gå en sväng ,
sen ska hon få rida lite intervaller i backen hade jag tänkt, han behöver det ;)
sedan skotta skit och hästapollarna får komma in i värmen .

Jag skulle behöva träna litegrann, vi får se om jag orkar, är så himla trött nu förtiden ;S inte alls mysigt.
ska iaf försöka styrke träna litegrann, så får promenaden räcka som jag snart ska gå.

Imorgon så ska jag ut och köra Bobby hade jag tänkt, sedan inget mer planerat.

ska ta och bege mig utåt nu, hörs senare, annars imorn :)
världens bästa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0