20 februari.

Gud så otroligt skönt de har varit att sova ensam inatt, en hel säng för sig själv! och 3 kuddar :]
NU är jag iaf vaken, och har varit sen vid 10 tiden. Då tog jag ut hästisarna som vanligt och sen har jag ganska just ätit fruckost :)

ska snart gå ut och fixa i stallet och göra klart för kvällen, sen måste jag duscha och packa en massa saker som jag ska ha med mig  till stan ikväll eftersom de är fest, sen hade jag tänkt hinna träna oxå? men får se om jag tar de senare i helgen ist, lär endå inte ge så mkt idag ;P

Jag vill ha så att jag kan göra rosaa pantern drinkar! satan så gott de är, fast endå rätt krångligt ;S de ska vara is och grejer i, sen ngn "likör 43 " och nå som heter "grenadine"vilket jag aldrig hört talas om?
sen är de säkert dyrt, så bättre att köra på cider ist då , även fast de smakar skit, får vell hitta ngn som kan bjuda mig på en rosa pantern på krogen ist :P haha

Näeepp, ut i stallet och skotta skit! sen börja fixa och dona med de andra, måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig ikväll oxå ;P
                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0