19 februari

Idag har jag haft körkort i 2 dagar! grattis till mig själv, helt otroligt ;)?

Sovde som sagt i ursviken inatt hos Jonatan, men nu är jag hemma i fällfors igen och har ganska just släpt ut hästarna,
Jonte är kvar i stan och jag kommer att vara ensam idag, ganska skönt faktikst tror jag.
Har just smaskat i mig lite melon, mumsigt! och nu har jag inte någon aning om vad jag ska hitta på?
Om ngn skulle råka vilja hitta på ngt med mig idag så hör av er!

När jag kom hem på gården så fick jag se min Nya pärla , min egna lilla nissan sunny ;)! den var riktigt fin!
Jag ska ta kort på den så jag kan lägga in en bild på den senare idag :) , måste även hinna me att testköra den ;)!

Imorn fredag blir de stan och fest med harald sussie och Emelie och massa annat folk,förfest sen utgång på Ballen.
Förhoppningsvis tar jag mig ut den här gången, sist de var "sussie" fest så gick de ju som de gick ;)
Tur att jag hade sacuu och emelie som räddade mig :] (jag skäms fortfarande).
Lördag blir de mys med Harald och sussie, bad på edda och sen mat med film osv, efter det blir de Fällfors.
Söndag ska jag ut och brassa med Bobbyloppan!

Nu är de föresten bara 9 dagar kvar till Fjällen , jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0