16 februari.

Nu ska vi se om Blogg.se har tänkt fungera?
tycker de händer alldeles för ofta att de laggar ihop.

Idag steg jag upp kl halv 10, gick ner och de var -25 grader ute, fyfaan så kallt!
gick ut och rastade vizzla, sen åt jag lite fruckost, hästarna fick vänta ett tag till inne pga kylan.
Vid 11 tiden var de kring 20 grader, så då snörde jag på hästarna täcken sen fick dom gå ut och äta.
Jag gjorrde klart de sista för att fara mot stan och ha min körlektion, for förbi och hämtade upp Jack som ville åka med till staden :)

Väl framme i stan så släppte vi av Jack hemma hos Jocke, sen for jag och Jonte runt en stund för att vänta på att min körlekiotn ska börja. Då sladdar Jonte i en kurva och far upp på trottoaren tvärt (ofrivilligt) och just då möter vi polisen, som vänder och förföljer oss en bit till han her på blål/röd ljusen och vi måste stanna.
HAHAH jag skrattade typ hela tiden, min önske dröm gick i uppfylllelse! äntligen, Jonte var rädd som en liten naken kanin :P hahah! så går de om man kör som en idiot!., Men de gick bra iaf, inga böter iaf.

Efter stoppet blev de bråttom mot körskolan, men lektionen gick iaf riktigt bra!
och jag hoppas de kan gå lika bra imorn på min uppkörning, jag vill så gärna deet :( jag vet att jag tjatar som en idiot, men de är så irriterande nu när man är så jävla näraa! ,men jag ska göra mitt bästa.

Nu sitter jag hemma i Fäll, ska ut och fixa i stallet och ta in hästarna , är fortfarande svinit kallt ute! usch.
sen ska jag börja med middagen, de blir Laxlåda och sallad :) mumsiiigt.

Får se om jag skriver mer ikväll, beror på om de hänt ngt vetttigt?:P
om inte annat skriver jag imorn, förhoppningsvis är jag lycklig då !?
Jag och Bobby,igår :)!
Jag ser ut att väga typ 10 ton!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0