15 februari.

Idag vaknade jag kl 9 av att min bror som befinner sig i ammarnäs ringer och frågar hu kallt vi har här hemma? :S
Hur fan ska jag veta det då jag ligger och sover? frågar jag då :P sen la jag på luren, jagvar ju trött.

Nu är jag vaken iaf, steg upp halv 10 för jag kunde inte somna om, vizzla kom och hoppade på min mage och slickade mig i ansiktet så de bara rann! bara stiga upp och gå ut med henne, tog ut hästarna på samma gång.
Vädret idag är kanoners! dock lite jallt, ca 14 - tror jag? ska tydligen vara så ett tag framöver, vi har fan haft kallt i 2 veckor nu! inte alls trevligt, kring -5 -10 grader är normalt, men över -10 så är de kallt ;P

Ska snart träna lite,äta lunch och sen ut och köra Bobby, ska köra nå intervaller eftersom de inte blev av igår.
sen blir de troligast banan på Onsdag om vädrret tillåter, vi får seee.
efter jag kört ska jag ut och gå, jennie smsa i morse och fråga om jag ville med så viiist :)
Efter middagen ska jag och Jonatan hämta hö, har hittat en annan hö gubbe som min pappa känner, hoppas att de är bättre än de vi har, sen tror jag att bollarna vi har nu kostar ca 700 kr st och väger 400 kg?
dom här jag ska testa nu väger 3-400 kg och kostar 250 kr st, så är dom bättre så tjänar jag en HEL del på att byta.

Imorn blir de stan, har kölektion där vid 12 tiden och sen bär de troligast av hem till Jonatan.
Tisdag har jag uppkörning igen, jag är inte peppad! jag vill haa de förbannade kortet nu!
Jag måste klara det.

Nu ska jag träna, sen lunch.
hörs sen.
räser Bobbyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0