13 februari.

Idag är de Fredag den13, de sägs att de ska vara en oturs dag? inte för att jag märkt ngt än så länge.
Blev upp vid halv 8 i morse, kollade ut och de var -22 grader så hästarna fick stanna inne .
Gjorde mig klar för att fara till stan och ha körlektion, vid halv 9 bar de iväg .

Fick öva på att parkera osv, inte fan är de så svårt? men endå lite smått, men vist fan är jag då inte den enda som måste backa om 1 gång innan man står perfekt? de skulle jag inte tro, säger han det på uppkörningen så ska jag peta ur ögonen på fanskapet, jag är less och vill ha mitt körkort nuuu!.
Iaf, de gick faktikst ganska bra idag, har en till på Måndag och sen är de uppvärmningen innan uppkörningen, åååhh vad jag måste klara det!

NU sitter jag hemma i Fäll igen, har ätit lite mexicana soppa till lunch och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra?
jag skulle nästan vilja fara ut och rida en sväng, men jag är så satanst trött? fast de går säkert över då jag kommit mig ut i friska luften, är bara -12 nu och strålande sol :)
Måste då hur som hellst ut och skotta i stallet.

Nu när jag kom hem och skulle ta ut hästisarna så hade Bobby damp! han har varit tokig hela veckan och försökt dra iväg med mig, men idag fick han sig en rak höger!! satan så sur jag blev, så nääee! jag ska börja träna lite NH med honom, lite ledarskaps övningar så han förstår att de är jag som bestämmer JÄMT och ständigt,inte bara ibland,.

Ikväll blir de se film och sen sova, får se om de blir lite popcorn oxå? jag får inte äta de igentligen men, vi får se hur duktig jag är på röra mig idag om jag kan unna mig ngt gott ;), om inte annat så kommer jag vell somna till filmen.

Vi hörs sen, måste ut i solen nu!
Old times, höst 2006?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0