13 feb,inlägg nr 2!

kom inte på ngn annan rubrik :P? haha.

EFter många om och meen så följde jag med Jonatan och fiskade en stund, vi tog pappa skoter och hundarna fick hänga med, de blev ganska trångt men mysigt värre  med en ljuv doft av blöt hund och hår som kittlar i näsan :P
Väl framme så borrade Jonatan sitt hål, jag satt kvar på skotern och tittade mot solen en stund och skrattade åt Hundarna som var risiga och gjorde konstiga ljud :P?

NU är jag hemma igen, jag har fortfarande ont i kinderna :( var rätt kallt vill jag lova!
sen förfrös jag mina kinder förra året så nu är jag extra känslig, vilket suger :S

Ikväll blir de Grekis pytt till middag, nästan som en tradition på fredagar :P men gott är de , vilket är de viktigaste :P
sen ska hästarna in och sedan måste jag hinna med att träna lite grann.

Just nu sitter jag och väntar på att Emelie ska ringa,  har en hel del jag ska prata med damen om :P! hon ska få veta att hon lever ;) haha, jag skojar nog bara, de brukar bli tvärt om :P hahha! jag vet inte vad jag pratar om.

Pratade just med min älskade Sacu (sussie) på msn, "GAAAAAAAAAAAAAAAAAAT DAAAAMN" vad jag saknar kvinnan,
(ursäkta hetsen och stavningen), nästa helg har sussie och Harald lovat att komma hit! så jag hoppas hoppas verkligen att de blir av, annars ska jag våldgästa stackarna på ngt annat vis, de kan dom ge sig på!

Här får ni en bild på min supesöta lilla sacuuuuu:här har ni henne i ett normalt tillstånd, vist är hon söt?♥
sedan har vi henne här oxå, till vänster på bilden, i ett lite mer onormalt tillstånd! och vetni, hon är toppen i båda ! :D

Nu ska jag börja med Middagen, vi hörs sedan.

Kommentarer
Postat av: sussie

micu min älskade <3 :)

2009-02-13 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0