12 februari.

solen skiner även idag, dock var de -26 grader då jag steg upp och kl var endå 10! :O
Men temeraturen sjönk ganska snabt och var kring -18 vid halv 11 så då fick hästarna komma ut.
Nu är de bara - 12 grader, har just duschat och gjort mig klar för stan, jag och Jonte ska dit en sväng och göra lite ärenden :) jag ska in på ÖB och köpa en hylla,ev iaf, sen lite förvaringslådor som jag tänkte ha i stallet och sedan en Pläd till vizzla som jag ska lägga längst ner i sängen där hon sover på nätterna.
Ska även springa in på Gina och titta, sen ska Jonatan in på CK på den dära tyg affären och köpa läder så han kan klä om skoter dynan.

Efter stan blir de hem hit igen, ut och Brassa med Bobby litegrann hade jag tänkt,blir lite intervaller i backe idag :)

Nyss då jag skulle duscha så tog jag mig modet att ställa mig på vågen, den visade -4 kg!
gissa om jag blev glad? 4 kg på 1 månad, alltså ca 1 kg i veckan vilket jag tycker är ganska bra :)
har syndat en hel del , festade 2 dagars förra helgen ,sen har jag ätit semla och lite chips osv.
Men de känns toppen, ska skärpa till mig litegrann nu och bara äta onyttigt 1 gång i veckan, har blivit lite strö ätning men verkligen mindre än vanligt :)
hoppas på -4 kg till nästa månad oxå, sen antar jag att de kommer gå tyngre och tyngree, bara bita ihop och köra gärnet!

NU ska jag ut och ge hästarna mera vatten, sen blir de stan.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0