11 februari.

Hej och hå gott folk, jag har otroligt tråkigt!
vädret är toppen ,solen skiner och allt! men trots det har jag inget att göra.
Jag ville fara till stan och fixa lite småsaker, hittatde nämligen en skitfin hylla pI ÖB katalogen som jag villha, sen lite förvaringslådor och en pläd åt vizzla som jag ska lägga längst ner i sängen där hon sover på nätterna.
Sedan hade jag tänkt springa in på Gina och titta om dom har ngt snygt, Men Jonte pallade inte fara, som vanligt :(
Han tyckte att vi skulle fara ut och fiska ist, men de är så satans tråkigt här ! man får aldrig något, ska man fiska så vill jag vara i fjällen, där är de alltid trevligt och oftast får man fisk på kroken.

Så, vad ska jag hitta på?
jag blir galen av att sitta, inne! borde kanske fara ut och rida en sväng, men körde Bobby igår så jag hade tänkt vänta till imorn med honom iaf.

Blir vell sitta inne och sura antar jag!
ska iaf ta en promenad med hundarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0