10 februari.

Idag har de varit en toppen dag med helt fantastiskt bra väder! -6 grader och strålande sol, me like!
Steg upp kl 10 och tog ut hästarna , gick in och chillade på tills Jonatans steg upp och vi åt fruckost.
Sedan därvid 12 tiden kom robin förbi och frågade om vi ville hänga med ut och köra skoter, de lät lockande men jag stannade hemma , men jonte hängde på iaf.

Jag for ut och körde Bobby en sväng och han kändes fin ungefär som vanligt!
Tog de lugnt idag eftersom de var nåra dagar sen sist, joggade en runda på 6 km i 2 min tempo .
Nä'r vi kom hem var han svettig så han fick på sig ett täcke och sedan gå ut i hagen igen och äta mat.

NU kom jag ganska just hem från gropen, har grillat korv med Jonatan och robin vilket var mysigt och gott :)!
Passade på att ta med hundarna så dom fick rejsa av sig så dom sover gott ikväll.
Har även hunnit städa i stallet så de ser vettigt ut, och som vanligt skottat skit.
Nu snart ska jag ta och börja laga mat, de blir makaronipudding (fullkornsmackisar) och sedan ska jag koka broccoli till det, de blir mumsigt :)!

Mina planer för morgon dagen vet jag inte än, troligast strutsa runt här hemma?
Torsdag blir de nog stan , ev klippa Emelies bror och sedan bär de av hem till Jonatan, har körlektion på fredag morgon.


Näe, dags för middag, vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0