9 december.

Idag är jag då så trött att jag knapt vet vad jag heter! skojar inte -.-
tror att de är det gråa vädret som gör att man känner sig extra "slut" om dagarna, jag vet inte?
Iaf så hade jag en klippning idag kl 14, sen kom jessika över och följde mig ut och red en sväng så båda gossarna fick följas :) gick fint! förutom att vi knapt såg vägen av all dimma ! :S men blev en skritt runda som avslutades med lite jogging, Bajenvar så himmla pigg idag och Bobby var lagomt tjurig då han inte fick vara först :P så jag tror de blev ett par 3 bakutsparkar :P skiithäst^^

Nu är jag iaf inne, stallet är klart för kvällen så jag sitter bara och väntar på att kl ska bli 8 så jag kan se bonde söker fru finalen, om de nu är final idag? vet inte, men tror det iaf :P! sen senare ikväll ska jag baka dumlekakor, så otroligt goda <3 ! Jonte kommer hit ikväll oxå, så då kan jag bjuda honom på kaka och mysa sönder honom lite, blir nog en ganska tidig kväll idag då kl blivit över 2 om nätterna innan jag behagat att gå i säng -.-

Imorgon ska jag till stan en sväng med Jonte, hjälpa honom lite med julklappar och sen ska jag fixa de sista som jag har kvar, sen är de färdigt! tänka sig att jag varit så duktig i år, heelt sjuk :P! är lätt stolt över mig själv!^^
senare mot afton blir de ut med Bajen en sväng, ska nog köra honom tror jag.

Fredag har jag 2 st klippningar mitt på dagen, sen kommer jessika oc hänger med ut och rider så hästarna får följas även då, himmla praktiskt :)! sen på kvällen blir de idolfinalen, inget mer än så är planerat tror jag.

Nu ska jag ta och ge hästarna middag, sen ta en powernap , annars finns risken att jag somnar stående!!:O


Kommentarer
Postat av: sussie pussie gobit

Klart vi kan, menar du i veckan eller i helgen? Är ju inte så många dagar kvar på veckan nu :P haha

Ring någon dag, är så sällan inne på min blogg så jag ser kommentarer :P

kraaam på dig bästigastebästaste micu :*

2009-12-09 @ 20:56:09
URL: http://sussiestahl.blogg.se/
Postat av: mican

varför hör du alrig av dig när du är i stan ?:S

2009-12-10 @ 16:36:03
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0